Sommer i København for alle

Til dig der lige som jeg tilbringer hele sommeren i København denne sommer, dig der skal besøge København over sommeren eller dig der blot er nysgerrig på oplagte sommeraktiviteter i København eller inspiration hertil!

I juni måned i år blev jeg spurgt om jeg, i min funktion som københavnsk blogger, havde lyst til at komme med mine bud på input og ideer til sommerperioden i København. Input og ideer der skulle indgå som en del af et samlet københavnsk sommermagasin om at holde ferie og nyde sommeren i København. Kort sagt et magasin med alt om Københavns mange sommerglæder!

Og selvfølgelig ville jeg da det – det kunne da kun være lidt skægt sådan at få sat ord på egne sommeraktiviteter og -glæder i mit kære København. Så jeg kastede mig ud i at besvare de fire spørgsmål:

  1. Hvor kan man ofte finde dig i København om sommeren?
  2. Hvis du havde én dag i København over sommeren, hvad ville du så lave?
  3. Fortæl os om en Københavnsk sommertradition du har?
  4. Hvad skal man bare opleve i København her i sommerperioden?

Mine og fire andre bloggeres svar hertil kan du finde på bloggen kobenhavnerliv.dk, en blog hvor der skrives om grønne pletter, hverdagsbetragtninger og -eventyr og oplevelser i storbyen, her, eller ved at hente sommermagasinet Guide til din Sommer i København som pdf her.

Et super flot resultat, med mange gode bud på sommerens mange glæder, som de tager sig ud i det københavnske sommerliv – og altså ikke kun vores svar på ovenstående spørgsmål. Herfra kan der i hvert fald kun lyde den varmeste anbefaling til at kaste sig ud i at læse Guide til din Sommer i København!

6 thoughts on “Sommer i København for alle

  1. Pingback: På opdagelse i København |

  2. Pingback: Flere sommerfristelser 2015 |

  3. Pingback: Sommerfristelser 2015 |

  4. Pingback: Turist i egen by |

  5. Super idé, fedt med en lille guide til ens egen by, selv om man bor lige midt i smørhullet. Vi har det jo med at sidde og hænge de samme 4-5 steder – max. 100 meter fra gadedøren eller i hundeparken – dejligt at blive mindet om at der også er andre dejlige steder herinde.
    Tak for guiden og rigtig god sommer!

    • Er kun glad for at høre at det kan bruges 🙂 synes som sagt også kun selv rigtigt godt om ideen, og elsker at andre kan få mindst lige så meget ud af det, som den glæde der ligger i det fra min side, når jeg skriver.
      Rigtig god sommer skal der selvfølgelig også lyde herfra – og husk nu at være lidt ekstra nysgerrige når I er derude i Kbh. 😉

Skriv et svar

